Vyřizování stížností

 

Máte-li nějakou připomínku k našim službám, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Pokud nejste s našimi službami spokojeni, můžete podat stížnost a my se jí budeme zabývat.

Dodržte prosím postup pro vyřizování stížností uvedený níže. Potřebujete-li pomoci s podáním stížnosti, dejte nám vědět.

Stížnost může být podána ústně či písemně. Je-li ústní, musí být dodatečně sepsána také písemně – se sepsáním Vám pomůže koordinátorka Klubu. Vzor stížnosti s uvedením všech nezbytných náležitostí je k dispozici v Klubu nebo ke stažení zde. Stížnost adresujte koordinátorce Klubu.

Ve stížnosti musí být uvedeno co nejpřesněji, na co si stěžujete a zpáteční kontakt, na který Vám máme poslat vyrozumění o vyřízení stížnosti. Stížnosti vyřizuje Výbor Klubu na své nejbližší schůzi. Stížnost je vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne podání. V případě, že není možné stížnost vyřešit v daném termínu, budete informováni o průběhu vyřizování.

 

Sponzoři a partneři

NADACE ČEZ
NADACE ČEZ
NADACE ČEZ
Více...
MYLAN
MYLAN
MYLAN
Více...
PROFI CREDIT
PROFI CREDIT
PROFI CREDIT
Více...
ŽIVOT DĚTEM
ŽIVOT DĚTEM
ŽIVOT DĚTEM
Více...
P3 Logistic Parks
P3 Logistic Parks
P3 Logistic Parks
Více...
facebook_page_plugin